در خصوص تاریخ تشکیل کلاس‌ها در دانشگاه آزاد خرم‌آباد

متن مرتبط با «ادکلن» در سایت در خصوص تاریخ تشکیل کلاس‌ها در دانشگاه آزاد خرم‌آباد نوشته شده است

عطر و ادکلن آری یا نه

  • نیلوبلاگ

    حالا که بواسطه کنجکاوی برخی اعضای محترم کانال، بحث استعمال عطر و ادکلن داغ شد باید بگم همچنان که یکی از اعضای محترم کانال در این پیام مطرح فرمودن، کلاً من استفادهی خاصی از عطر و ادکلن نمیکنم. اون عطر و ادکلن هایی هم که در موارد نادری خودم خریدم یا از کسی هدیه گرفتم معمولاً اونقد زمانهای متمادی بلااستفاده میمونن که کلاً میپَرَن یا میدم به کسی بَبَرَدِشون.  دلیلش هم اینه که من بر اساس سلیقهی شخصیم اصصصصصصصصلا حوصله ندارم یه بویی - ولو بوی خوبی - مدام مث سریش چسبیده باشه بهم و هر جا میرم همر...

    ادامه مطلب