
بضی وختا هم افراط و تفریط اینجوری هست که برخی از دانشجویان محترم تصاویری میذارن روی پروفایل خودشون که وختی واسه آدم پیام میفرستن همون ترجیح میدی از جلوی چشم خودت دورشون کنی!!! به اینا باید گفت تصویر پروفایل، با چار دیواری داخل خونه متفاوته!!! زیاد اینجا توی پروفایل احساس راحتی نکن، تَوَهّم خوشتیپی و اینا رم از خودت دور کن!!! از طرف دیگه بعضی از دانشجویان محترم بخصوص خانوما، حتی حاضر نیستن فامیلی واقعی خودشونم بذارن روی پروفایلشون. بعضی وقتا لازم میشه پی وی یه دانشجویی رو پیدا کنم و براش یه مقا...
ادامه مطلب