
به دلیل اشکالات غیر منتظرهای که در کار کردن با پیامرسان بومی!! آی گپ وجود داره و من قبلاً متوجهشون نشده بودم، فعلاً کانال تلگرامی به حیات خودش ادامه خواهد داد، همچنان با فیلترشکن البته!!! تا ببینم بعداً چه گِلی باید به سر گرفت! عجالتاً اگر کسی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، دسترسی نداره به فیلترشکن برای ارسال فایل، از طریق آی گپ هم میتونه فایل ارسال کنه. آیدی من در آی گپ Afiatsoozi@ هست. آی گپ رو دیگه آپدیت نخواهم کرد و اطلاعات تکمیلی رو از طریق وبلاگ و کانال تلگرامی منتشر خواهم کرد، صمیمان...
ادامه مطلب
ظاهراً پس از پستی که من دیشب قرار دادم و تصویر دو دختر ایلیاتی رو گذاشتم توی کانال و البته با خیال راحت خوابیدم، یه عدهای نمیدونم از چ طریقی اکانت تلگرام منو به دست آوردن و در کمال تعجب ظاهراً از همون دیشب مطالب غیر مرتبطی گذاشتن که بعضیاشون رو خودش...
ادامه مطلب