در خصوص تاریخ تشکیل کلاس‌ها در دانشگاه آزاد خرم‌آباد

خرید بک لینک
حالا که بواسطه کنجکاوی برخی اعضای محترم کانال، بحث استعمال عطر و ادکلن داغ شد باید بگم همچنان که یکی از اعضای محترم کانال در این پیام مطرح فرمودن، کلاً من استفادهی خاصی از عطر و ادکلن نمیکنم. اون عطر و ادکلن هایی هم که در موارد نادری خودم خریدم یا از کسی هدیه گرفتم معمولاً اونقد زمانهای متمادی بلااستفاده میمونن که کلاً میپَرَن یا میدم به کسی بَبَرَدِشون. دلیلش هم اینه که من بر اساس سلیقهی شخصیم اصصصصصصصصلا حوصله ندارم یه بویی - ولو بوی خوبی - مدام مث سریش چسبیده باشه بهم و هر جا میرم همرام بیاد. فقط همون چیزای معمولی خودم رو میتونم تحمل کنم، حوصلهی چیز اضافه ندارم. از نظر اجتماعی هم راستش رو بخواید از یک طرف معتقدم اینکه آدم بوی بد بده تجاوز به حقوق بقیه هست و از طرف دیگه هم معتقدم اینکه آدم بطور مدام یه بویی - ولو یه بوی خوبی - بده اونم شاید همچین مناسب نباشه. چه بسا اون طرف مقابل به هر دلیل خوشش از این بو نیاد یا اصلاً حساسیت داشته باشه یا سرش درد بگیره. اونوقت مجبوره همیشه تا وقتی با منه این بو رو تحمل کنه.همونطور که وقتی یه اتاقی توی محیط عمومی هست - مثل مترو یا تاکسی یا هر جای دیگه - کسی حق نداره با صدای بلند چیزی بخونه - ولو اون چیز، چیز خوبی باشه مثل غزلی از حافظ - چون مزاحم گوش بقیه میشه و شاید افراد در اون لحظه دوس نداشته باشن چیزی بشنون، به نظرم بو هم همین طوره. وقتی توی یه اتاق یا مکان عمومی هستی حق نداری بوی خودت رو - چه بوی خوب چه بوی بد - بر من تحمیل کنی، چه بسا من از اون بو خوشم نیاد یا سرم درد بگیره یا خاطرهی بدی داشته باشم. به عبارت دیگه میخام بگم همونجور که نمیشه وقتی توی یه مکان عمومی هستی مدام با صدای بلند غزل حافظ و سعدی بخ در خصوص تاریخ تشکیل کلاس‌ها در دانشگاه آزاد خرم‌آباد...ادامه مطلب

ما را در سایت در خصوص تاریخ تشکیل کلاس‌ها در دانشگاه آزاد خرم‌آباد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: پنجشنبه 12 بهمن 1402 ساعت: 22:23

امروز امتحان مدنی سهی بچههای من توی دانشگاه لرستان بود. همونا که مایل نبودن با یه استاد محترم (آقای دکتر الف فرض کنید) باشن و دوس داشتن با یه استاد محترم دیگه باشن (آقای دکتر ب فرض کنید) ولی از قضای آمده، گرچه درسشون با آقای دکتر الف نیفتاد، اما در عوض گیر من افتادن در خصوص تاریخ تشکیل کلاس‌ها در دانشگاه آزاد خرم‌آباد...ادامه مطلب

ما را در سایت در خصوص تاریخ تشکیل کلاس‌ها در دانشگاه آزاد خرم‌آباد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت: 15:32

بیرون از خونه که میرم (دادگاه یا هرجای دیگه) یه سری کارای ضروری رو انجام میدم، همش به خودم وعده میدم که تحمل کن الان برمیگردی دانشگاه در خصوص تاریخ تشکیل کلاس‌ها در دانشگاه آزاد خرم‌آباد...ادامه مطلب

ما را در سایت در خصوص تاریخ تشکیل کلاس‌ها در دانشگاه آزاد خرم‌آباد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت: 15:32

معلمی تقریباً یه تیکه از همه چیزه. نخست اینکه معلمی اول و حتی آخرش عشقه. در زمانهای که اشتغال به حرفههایی مث وکالت، قضاوت، یا حتی سردفتری درآمد بعضاً بسیار بیشتری ممکنه برات به همراه بیاره فقط عشقه که تو رو میتونه نگه داره توی این حِرفه.اما عشق تنها کافی نیست. فقط عاشق باشی میشی مث اون معلمایی که خیلی دلسوزن اما توان ادارهی یه کلاس، پر از جوون شیطون و در آستانهی انفجار رو ندارن و بعد از مدتی از معلمی گریزون میشن چون بچهها سوار گردنت میشن و تو نمیتونی کنترلشون کنی، برای معلمی بعضی وقتا باید دیکتاتورم باشی.اما فقط عشق و دیکتاتوری بس نیست، باید علم هم داشته باشی، وقتی توی یه درس سه واحدی میخوای دو ساعت و نیم حرف بزنی و مخاطب رو علاقمند نگه داری باید چیزی هم برای عرضه داشته باشی، نمیشه خاطره بگی که. پس باید اونقد مطلب جدید داشته باشی که بتونی هر هفته کلاسو بکشونی دنبال خودت.اما فقط، عشق و دیکتاتوری و علم، کافی نیست، باید قدرت انتقال مفاهیم هم داشته باشی، خیلیا یه چیزی میدونن اما نمیدونن چطور برای بچهها جاش بندازن، این یه تکنیکهای خیلی ظریفی داره که یه جاهاییش ذاتیه و یه جاهاییش اکتسابی هست و با تجربه بدست میاد. فوت کوزهگریِ معلمی توی همین بخش هست.اما فقط همهی اینا نیست. باید یه نظام ارزشگذاری و تمرین دادن هم داشته باشی که بچهها رو وادار کنی توی طول ترم هم درس بخونن و بهشون بقبولونی که نمرهی 20 رو کسی میبره که هم در طول ترم تلاش کرده و هم برگهی امتحانش قابل قبول بوده. منحصر کردن نمره به برگهی امتحانی اشتباه محضه و باعث دلسردی بچهها میشه نسبت به تلاش در طول ترم. با خودشون میگن وقتی همه چیز رو میشه توی امتحان جبران کرد دیگه چرا در طول ترم هم تلاش کنم. در خصوص تاریخ تشکیل کلاس‌ها در دانشگاه آزاد خرم‌آباد...ادامه مطلب

ما را در سایت در خصوص تاریخ تشکیل کلاس‌ها در دانشگاه آزاد خرم‌آباد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: پنجشنبه 14 دی 1402 ساعت: 11:44

خاطرات_تدریس (قسمت 280): کلاس غیر شوالیهها!توی جلسهی دیروز توی دانشگاه بروجرد توی کلاس غیر شوالیهها، آخر کلاس یکی از بزرگواران این کلاس اومده هی چند دفه با تأکید میگه که من فقططططططِ فقططططط بخاطر کلاس شما از دورود اومدم و چند بار هی تکرار کرد، یه جوری میگفت من از دورود اومدم انگار به نظرش میومد که داره میگه فقط بخاطر کلاس شما از سمرقند و بخارا لِک و لِک، لِک و لِک سوار بر کوهان شتر اومدم. در خصوص تاریخ تشکیل کلاس‌ها در دانشگاه آزاد خرم‌آباد...ادامه مطلب

ما را در سایت در خصوص تاریخ تشکیل کلاس‌ها در دانشگاه آزاد خرم‌آباد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: پنجشنبه 14 دی 1402 ساعت: 11:44

صفحه بندی