در محضر قرآن (244):مؤمنین، عاشقانه در راه اجرای دستورات خدا و رسول به سر میدَوَن،اصن اجازه گرفتن واسه انجام وظیفه معنی نداره واسشون، چه برسه به اینکه بخان عذر و بهونه بیارن واسه انجام ندادن وظیفه!!!!
آنان که ایمان به خدا و روز رستاخیز دارنددر انجام جهاد با مال و جان (در راه یزدان) از تو اجازه نمیگیرند، (زیرا جهاد واجباست و در اداء واجبات، کسب اجازه لازم نیست. این چنین مؤمنان راستینی که برای رفتنبه جهاد اجازه نمیگیرند، به طریق اولی برای نرفتن به جهاد درخواست اجازه نمیکنند)و خداوند به خوبی افراد پرهیزگار را میشناسد (و از نیّات و اعمال آنان کاملاً آگاهاست).
[[«لا یَسْتَأْذِنُکَ...»: در کار جهاد از تو درخواست اجازه نمیکنند؛ نه برای خروج و نه برای قعود. متعلّقآن میتواند محذوف و واژه (تخلّف) باشد، و (أَن یُجاهِدُوا)، کَراهَةَ أَن یُجاهِدُوامنظور نظر و در تقدیر باشد.]]
سوره توبه : آیه 44
در خصوص تاریخ تشکیل کلاسها در دانشگاه آزاد خرمآباد...
ما را در سایت در خصوص تاریخ تشکیل کلاسها در دانشگاه آزاد خرمآباد دنبال میکنید