تذکر اول – فقط یک نفر، موفق به کسب نمرهی کامل شد.
امکاناعلام نمرات امتحان میان ترم به صورت انفرادی و نفر به نفر وجود نداره، اولاًاعلام برخی نمرات، ممکنه اثر منفی داشته باشه بر روحیهی افراد و در آستانهامتحانات پایان ترم باعث ناامیدی و تضعیف روحیهشون بشه، ثانیاً نمیخام در موردکسانی که از نمرهشون راضی نیستن، نهضت حذف پزشکیِ امتحان پایان ترم راه بیفته تویدانشگاه و هر کسی احتمال داد درسو قبول نشه یا از نمرهش راضی نبود بره و یه گواهیپزشکی دروغین ارائه کنه به آموزش دانشگاه. چون اوضاع خندهداری راه میفته تویدانشگاه، فک کنید مسؤولین دانشگاه میگن یه استادی توی دانشگاه هست که دانشجوامعمولاً سر امتحانات پایان ترم این استاد دچار مشکل سلامتی میشن!!!
تذکر دوم - علیرغم اینکه ایییینهمه میفرمودید این درسنمیذاره ما درس دیگهای رو بخونیم، ولی نحوهی پاسخگویی به سؤالات، نشون میده کهکتاب رو دقیق مطالعه نفرمودید، خیلی جاها دقیق کتاب رو نخوندید و خیلی جاها، سؤال منرو دقت نکردید و اولین چیزی که به ذهنتون رسیده همونو نوشتید و اصلا به صورت مسألهتوجه نکردید. به هر حال إن شاء الله سعی کنید توی امتحان پایان ترم جبران کنید وبا کمک مثبتهای کلاسی و نمرهی حضور در کلاس، بتونید در نهایت نمرهی قابل قبولیرو کسب کنید.
تذکر سوم - دوستان،علمای اَعلام، دانشجویان! طلاق، عقد نیست. ظاهراً قِسمی از اقسام ایقاع هست!اینجوری میگن!
ما را در سایت در خصوص تاریخ تشکیل کلاسها در دانشگاه آزاد خرمآباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 265