از همهی دانشجویان محترمی که امروز لطف داشتن و روز معلم رو تبریک گفتن و هدیه دادن ممنونم.
به طور ویژه از دانشجویان کلاس تجارت 4 آقایون تقدیر میکنم، حس علاقهای که هست دو طرفه هست. برای همهشون آرزوی موفقیت دارم.

دانشجویان من انقد سر کلاس حواسشون به درس هست که از من نقاشی میکشن و انقد اعتماد به نفس دارن که همون نقاشی رو میدن به خودم حتی! یه اینجور دانشجویان علاقمند به درس و در عین حال هنرمندی دارم من! از مزاح گذشته، ممنونم از دانشجوی محترم. این متخصص منفی هم که نوشته من نیستما، خود دانشجویان هستن که هم درس نمیخونن، هم کتاب قانون نمیارن و هم موبایلشون سر کلاس صدا میده.
ما را در سایت در خصوص تاریخ تشکیل کلاسها در دانشگاه آزاد خرمآباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 268