

باز خدا اموات ایشون رو غریق نور و رحمت بفرماید که هیچ جا از دایرهی ادب پا رو فراتر نگذاشته، دانشجو دارم قبل از اعلام'>اعلام نمرات'>نمرات فقط در حد پرستش، تملق نمیگه، غیر از پرستش همه چی میگه، اونوخ بعد از اعلام نمرات، فحش میده ها، از اون فحشا!!!! خب بندهی خدا دَرسِت رو بخون، مثل خیلیای دیگه، لازم نیست نه احترام بیش از حد کنی و نه فحش بدی.
ما را در سایت در خصوص تاریخ تشکیل کلاسها در دانشگاه آزاد خرمآباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 313