
یکی از بزرگترین افتخارات دنیا برای یه دانشجو اینه که استادش ازش تعریف کنه. اونم استادی که نه تنها براش احترام قائلی بلکه عااااشقانه دوسش داری. استاد رحیمی (همون استاد محترمی که کتابی که همراه با استاد صفایی تحت عنوان مسئولیت مدنی نوشتن الان منبع اصلی مقاطع تحصیلات تکمیلی و دورهی دکتری رشتهی حقوق خصوصی هست) یه وقتی توی مکالماتی که توی فضای مجازی جهت هماهنگیهای جلسهی دفاع داشتیم بعد از خوندن پاسخی که بر ایرادات استادان داور نوشته بودم بهم گفت "شما خیلی دانشجوی خوبی هستید" براش نوشتم استاد باورم نمیشه این جمله رو دارم از زبون شما میشنوم. واقعا توی آسمونا بودم و هر آینه ممکن بود از خوشحالی قالب تهی کنم. قلبم توی سینه داشت میکوبید و هُرم و ضربان تپشش رو حسسس میکردم. درست مثل کسی که از عزیزترین شخصش یه جملهی محبت آمیز شنیده.
با این اوصاف لازم نیست بگم وقتی استاد لطف کردن و این توصیهنامه رو نوشتن برام کجای دنیا ایستاده بودم از خوشحالی. کلاً بالاتر از زمین ایستاده بودم و انگار از آسمونا داشتم خودمو میدیدم.
استاد رحیمی از اون استاداست که ممکنه بهت هم علاقه داشته باشه ولی هیچوقت برخوردی ازش نمیبینی که اینو نشون بده. واسه همین وقتی کوچکترین نشونه محبتی ازش میبینی واااقعا وصف ناپذیر هست لذت تجربهی اون لحظه. به خودم میبالم بخاطر شاگردی ایشون. مدتهاست دوست داشتم این شادی رو هم با شما تقسیم کنم و بالاخره مجالی فراهم شد خوشبختانه.
امیدوارم برای شما هم انگیزهای باشه که در راه کسب علم سر از پا نشناسید و قدر استادای خوبتون رو بدونید. لذتی که در علم هست بخصوص در علم حقوق توی هیچی دیگه نیست بدون تردید.
در خصوص تاریخ تشکیل کلاسها در دانشگاه آزاد خرمآباد...ما را در سایت در خصوص تاریخ تشکیل کلاسها در دانشگاه آزاد خرمآباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75