| نام درس | دانشگاه | 20 ها | 19 ها | افتاده |
| حقوق مدنی 6 برادران | آیتالله بروجردی | 2 نفر | - | داشته |
| حقوق مدنی 6 خواهران | آیتالله بروجردی | 2 نفر | - | داشته |
نکات:
1 – اوراق امتحانی ایندرس تصحیح شده و به محض اینکه نمراترو وارد سایت کردم، این امر رو از طریق کانال تلگرامی، اطلاع رسانی خواهم شد.
2 – امکاناظهار نظر ذیل این مطلب فراهم نیست؛ اگر قصد آگاه شدن از اشکالات برگهیخود را ندارید و فقط میخواهید در خصوص نمرهای که در این درس گرفتهاید اظهار نظرکنید و نیز در صورتی که از طریق وبلاگ قصد اعتراض به نمرهی خود را دارید قبل ازاظهار نظر در خصوص نمره یا اعتراض، اینجا را بخوانید.
3 – فقط در لینک فوق که در نکتهی شمارهی 2 قرار دادهاماظهار نظر یا اعتراض کنید. اظهار نظر یا اعتراض خود را منحصراً ذیل همانمطلب و با رعایت نکاتی که در آن مطلب نوشتهام بیان بفرمائید تا نظم وبلاگ به همنخورد؛ در کمال احترام بهاعتراضات یا اظهار نظرهایی که ذیل دیگر پستهای وبلاگ ثبت شده باشند پاسخی ارائهنخواهم داد.
4 – اعتراض بیجا از طریق وبلاگ = پس گرفتن ارفاقها؛ درخصوص اعتراض به نمره از طریق وبلاگ و آگاه شدن از ریزِ اِشکالات برگهی امتحانی، مخصوصاًمواظب باشید که اگر پس از نوشتن اشکالات برگهتان، جمعبندی بر این باشد کهاشتباهی در تصحیح رخ نداده ارفاقهای صورتگرفته در تصحیح، پس گرفته شده و نمرهیشما به همان میزان کاهش داده خواهد شد.
5 – از اظهار نظر شما در خصوص نمرهای که گرفتهایداستقبال میکنم؛ صِرفِ اظهار نظر در خصوص نمره، هر چقدر تند، بدون اعلامقصد مبنی بر آگاه شدن از ریز اشکالات، تأثیری در نمرهی شما در این درس نخواهدداشت.
6 – نمرات،مقطوع است و بارعایت تمامِ تخفیفاتِ ممکن و پس از تصحیحِ اوراق با دستِ باز و بالا و ارفاقوووو!!!!!! لحاظ شده است؛ نمراتِ پائینتر از پنج، به پنج افزایش داده شده است. ضمناًبه کسانی که درهمهی جلسات حاضر بودند یک نمره اعطا شد، نمرهی فعالیت کلاسی نیز لحاظ شدهاست. دانشجویان محترمی که علیرغم همهٔ این موارد باز هم موفق به کسب نمرهٔ قبولی نشدند یا از نمرهٔخود راضی نیستند و فکر میکنند باید نمرهٔ بیشتری کسب میکردند خودشان بدانند کهدر برگهٔ امتحانی چه دستهگلهایی به آب سپردهاند !!!
7 – سطح نمرات: متوسط بود، تقریباً مورد انتظار بود، بجز یکشگفتیِ شیرین! در مورد یکی از دانشجویان محترم که از نمرهای که اخذ کردن هر چندبالا نیس اصلاً، اما راضی هستم، چون انتظارم از ایشون کمتر از نمرهای بود که موفقشدن اخذ کنن؛ حلالش!
8 - موارد خاص:
1 – 8: قبولی نوشت: برادرانو خواهران بزرگواری که موفق به اخذ نمرهی قبولی نشدن، بدونن که نمراتشون با 10خییییییلی فاصله داشت و با هر نوع ارفاق و دست بالا صحیح کردن هم نمیرسیدن به نمرهیقبولی؛ متأسفانه اکثریت قریب به اتفاق این دانشجویان محترم نه تنها فعالیت کلاسیمثبتی نداشتن بلکه منفیهای متعددی کسب کرده بودن و دست من در کمک به اونا بستهبود. این نشون میده که وختی در کلاس خدمتتون عرض میکنم در طول ترم مطالعه بفرمایید و مثبت بگیرید، برای همچین روزی هست! اهمیت این مطلب، وختی واضحتر میشه که بدونیددانشجویان محترمی بودن که در مجموع امتحان میان ترم و پایان ترم، موفق به اخذ نمرهیقبولی نشدن اما با توجه به فعالیت کلاسی، خودشون رو به حد قبولی رسوندن.
2 – 8:اطمینان نوشت: هر چند من بخاطرمنفیهای طول ترم هیچوخ دانشجویی رو نمیندازم و هر چند، اون عزیزانی که موفق بهاخذ نمرهی قبولی نشدن احتمالاً خودشون خوب میدونن که در حد قبولی زحمت نکشیدهبودن، اما به هر حال اگر از میون دانشجویان ایندرس، کسی هست که از نمرهی خودش راضی نیس و فکر میکنه در حقش ظلم شده و ضمناً ازترس کسر نمره، نمیخاد از طریق وبلاگ اعتراض کنه، اعلام آمادگی کنه تا با شروع ترمتحصیلی، برگهش رو بیارم دانشگاه و در حضور خودش و البته چند نفر ناظر بیطرف دیگه،اشکالات برگهش رو خدمتش عرض کنم تا به اطمینان قلبی برسه در خصوص نمرهی خودش.
ما را در سایت در خصوص تاریخ تشکیل کلاسها در دانشگاه آزاد خرمآباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 259