دانشجوای محترم، توی این ایام تب انتخابات ازم میپرسن ک میخام به کی رأی بدم! منم میگم : میدونم این سؤال رو برای چی میپرسید! شما که از من خوشتون نمیاد، میخاید ببینید کاندیدای محبوب من کیه تا دقیقن به همون شخص رأی ندید!!!! منم چون دوس ندارم آرای ایشون ریزش کنه روی همین حساب، تحت هیچ شرایطی، نمیگم رأی من واسه کی هست!!!!!!
ما را در سایت در خصوص تاریخ تشکیل کلاسها در دانشگاه آزاد خرمآباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 223