بارها از سوی برخی از دانشجویان محترم، مورد سؤال قرار گرفتم که وقتی برای ارشد درس میخوندم برنامهی روزانهی درس خوندنم به چه شکل بوده و منم هر بار جواب میدادم که نحوهی برنامهریزی روزانه، یه امر شخصی هست و برنامهی کسی ممکنه مناسب برای دیگرون نباشه و چه بسا حتی برای دیگرون گمراهکننده هم باشه. این از این.
چن وخ پیشا، توی جزواتم، سراغ یه جزوهی قدیمی دورهٔ کارشناسیم میگشتم که برخوردم به دو صفحهی ذیل، مال آبان ماه همون سالی هست که من سال بعدش توی ارشد، رتبهی 21 رو کسب کردم و توش میتونید برنامه روزانهی 3 روز منو ببینید، اون ترم مرخصی گرفته بودم، ترم نهم کارشناسی بودم و دانشگاه نمیرفتم، عمده برنامهم متمرکز بود بر خوندن زبان عمومی.
قسمتایی از متن که محو شده به علت شخصی بودن اطلاعات مندرج در متن هست.

***
